Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 28
Pokaż wszystkie komentarzeCześć! Mam podobnie, tylko jestem trochę niższy. Co do wagi, to jesli nie chcesz się ścigać i robić pokazwoych numerów, to jak najbardziej, większa masa całkowita to teoretycznie większa przypczepność mechaniczna (choc o niej i tak w znacznie większym stopniu decydują opony) kosztem osiągów (jesli ścigałbyś się z kims kto waży 20kg mniej, to żeby wygrac musialbys mieć większe umiejętności, zakładając oczywiście ten sam motor). Duża waga idąca w parze z dużą siłą to również pewniejsze prowadzenie, ale też duzo większe wymagania wobec pracy zawieszenia a co za tym idzie szybsze zuzywanie się jego komponentów. Także jeśli stac cię na częstsze wymiany amortyzatorów, waga nie będzie problemem ;)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza